Monday 21 September 2009

teraz o mnie.

mialem napisac kilka dni temu, o sobie tak czy siak byl to czas bardzo zabiegany wiec pisze dopiero dzis.
Krzysiek, Dolinny tak powinienem zaczac, chyba tak powinienem zaczac. Fotografia zajmuje sie od wielu lat, ale fotografia zawodowa dopiero ostanie 5 lat. Pochodze z dziwnego miasta Szczecina, miasta tzw ziem odzyskacych, gdzie mieszkancy to zbieranina wielu kultur i roznych stron polski zagotowana w miescie ktore, nie ma korzeni polskich nie ma historii polskiej i wszystko co jest tworzone jest nowe.
Z wyksztalcenia socjlolog, i chyba to mi zostalo w moich zdjeciach - nadal glownym tematem mnie pociagajacym jest czlowiek. pociga mnie emocja jaka nami - ludzmi targa, czy to ta dobra czy to ta zla, bo przeciez tylko wydarzenia ponad przecietne pchaja nas do przodu - to co plaskie i osiadle powoduje ze sie cofamy.
tak spogladam na siebie, czlowiek, humanista, szukajacy ale tez trwardo stapajacy po ziemi, tak jak miejsce z ktorego pochodze - Szczecin, Ci co sie odwazyli ruszyc z wlasnych korzeni, szukajacy czegos nowego, ale pozniej osiedli i zaczeli obudowywac sie wlasna historia, ja tworze wlasna historie siebie.

No comments:

Post a Comment