Tuesday 8 September 2009

Blogowanie czas zaczac

pewnie jestem jednym z wielu, ale na pewno jedynym :) i niech tak pozostanie.
tematem bloga sa i beda zdjecia, te dobre te lepsze i mam nadzieje te najlepsze.

trafilem tutaj przypadkiem, choc podobno takich nie ma ale skoro juz noc zarwana, to niech bede cos z tego mial, mam bloga od dzis :)

a od jutra postaram sie powiedziec cos wiecej,

choc moze powiem ze mam na imie Krzysiek, pochodze ze Szczecina - takie male miasteczko na polnocy i zachodzie dla tych co pierwsze slysza ;)

a temateam bloga bedzie fotografia, to co robie, jak i gdzie - no raczej nie wszystko bo nawet skrajny ekshibicjonizm ma swoje granice.

tak wiec zdjecia i ja, bo ja to praktycznie zdjecia :)

02:08 08.09.09 w tym momecie moj blog sie narodzil... o jak ladnie sie usmiecha :)

No comments:

Post a Comment